Monday, November 12, 2007

It starts where it ends


Ok, so here I go.
Primele cuvinte din blogul pe care nu credeam ca il voi scrie vreodata. Ca o mica prezentare, ma cheama Antonio, sunt din Bucuresti (and I love it), student in anul 1 la Politehnica (happy happy joy joy... not), am 18 ani si un suflet mult mai tanar, sau cel putin imi place sa cred asta. Imi place sa analizez in liniste lumea din jurul meu, sa interactionez cu ea doar atunci cand am chef (probabil pentru ca nu prea am de ales), nu sunt extrem de sociabil, probabil din teama de a face compromisuri si de a ma schimba, but that's another chapter which might follow soon. Cam atat despre mine, for now :) Probabil ca va intrebati cum se face ca o persoana constienta de faptul ca e prea comoda pentru a putea scrie ceva cu regularitate si careia nu ii surade ideea de a avea un Blog reuseste, intr-un final, sa inceapa unul. Ba mai mult, este dispusa sa faca mari sacrificii (sa chiuleasca de la pretioasele ore de Matematica de Luni :) ) doar pentru a se chinui sa scrie ceva care sa placa intr-un amarat de Blog/ cliseu contemporan. Eu unul n-o sa raspund la intrebarea asta :) Anyway, am inceput blogul din dorinta de a-mi exprima opinia fata de orice imi trece prin cap (or stays there) - filme,seriale, jocuri, everyday life stuff, etc. Imi propun ca fiecare insemnare sa nu fie prea lunga pt ca stiu, textele lungi de genul asta tind sa plictiseasca. Imi propun, as well, sa impletesc cat mai putin engleza cu romana in insemnari (sper sa si reusesc). Acestea fiind spuse, tot ce-a mai ramas de zis e READ MY BLOG ! - REGULARLY. Take care.

1 comment:

Anonymous said...

Bine ai venit printre bloggeri. O sa te citesc cu interes. Bafta!

Vlad. (1212)