Monday, November 12, 2007

Un serial ok - Californication



Sincer sa fiu, ideea de a incepe un Blog mi-a venit dupa ce am vazut primele 3 episoade din Californication :) (watch it, you'll know what I mean). What a great way to spend a regular Monday morning. Vazusem franturi din primul episod pe HBO, dar nu reusisem sa-mi dau seama de continutul "X-rated" al serialului. Cu toate astea, e ok.
David Duchovny heads up the cast in this comedy about a novelist with sex and drug addictions who is struggling to raise his daughter half the time, while having problems with his ex-girlfriend.
La o analiza mai "dura", pare un Sex and the City remodelat, dar personajul lui David Duchovny depaseste tiparele scriitorului lipsit de inspiratie si in cautare de noi muze, cucerind prin sarcasmul sau si prin umorul cu care trece prin fiecare situatie. Multe scene de sex, multe comentarii porcoase si multe ipostaze ale Los Angeles-ului. Mie personal mi-a placut, cu toate exagerarile lui. Ramane sa-mi dau seama mai bine dupa ce vad si celelalte episoade :) In asteptarea sezonului 4 din Lost, a urmatorului episod din Prison Break, South Park si Drawn Together, si printre franturi(largi doze) de Naruto, e numai bun de vazut. Recommended.

No comments: