Monday, June 18, 2012

Alpha

    Cat de mult ne schimbam dar cat de neschimbati ramanem... e minunat. Si infricosator. Au trecut patru ani, 'lumea' mea de pe Blogger a ramas aici, neatinsa, nealterata, ca un vechi jurnal pastrat cu sfintenie intr-un sertar, ferit de praf, protejat de conditiile ostile de afara si gata sa fie deschis pentru a te asalta cu amintiri dulci-amarui - dar atat de dulci!
  Am curatat cateva elemente in plus, inca nu m-a lasat inima sa schimb template-ul si nu cred ca o voi mai face - daca ceva nu este stricat, nu-l repara. Indemnat de caldura de afara si la sugestia unui bun prieten, in urma careia un beculet al creativitatii s-a aprins, am decis sa vin cu acest post de introducere a unor noi insemnari.  
  Este ademenitor sa vii cu tot felul de gaselnite de pe net, dar imi propun sa fiu si creativ. Pana de curand, atitudinea mea fata de creativitate era ceva de genul 'daca sunt atatia oameni cu creatii atat de minunate, mai bine bucura-te de ele si nu iti irosi timpul pe creatii ce ar pali in comparatie'. Dar priveam gresit problema. Actul creatiei ar trebui savarsit in mod special pentru tine, creatorul. Placerea de a crea este, sau ar trebui sa fie, cea mai importanta. Mai importanta decat impresiile si laudele celorlalti sau decat potentialul castig adus din creatii. Un simplu desen sau o insemnare intr-un jurnal te fac sa simti ca existi, ca nu esti doar un consumator, un devorator, un parazit sau... un virus.
  Scopul acestul blog? Pana acum, de a ma face cunoscut si inteles - chiar si de straini; de a impartasi din minunatiile -termen subiectiv- descoperite pe net sau oriunde altundeva, de realitatea din jurul meu - cu care am avut intotdeauna ceva de impartit. De acum inainte? In mare parte acelasi, dar incercand, cu fiecare postare, sa isi justifice mai bine existenta si practicalitatea. Pe curand!


No comments: