Saturday, December 1, 2007

1 Decembrie




A trecut si ziua asta. Sorry ca n-am mai scris de mult - lipsa de inspiratie. Am fost la defilare, for the first time, mai mult pentru ca a tras tata de mine. Multe "masini mari", lustruite, obosite, care ma duc mereu cu gandul la marea risipa de bani publici. Hello, cu cine ne luptam? Soldati mandri, dar mortzi de frig, multe arme pe care mi-ar placea sa le incerc :D avioane, elicoptere... Ce mai, a meritat imbulzeala prin sutele de oameni, dar care oricum nu s-a comparat cu ce a urmat seara :D M-au impresionat zecile de copilasi tinuti in spate de parinti :) Dar mai mult mi-a placut tzuica fiarta bauta in spatele blocurilor de pe langa piata 1 Mai - wonderful :D










Pe seara am gonit spre celebrul brad din piata Unirii on foot, pt k masinile erau full iar traficul de groaza. Am reusit sa prindem punctul culminant - aprinderea, destul de impresionanta... muzica, artificiile care te duceau cu gandul la Disneyland :) Pe urma incepu concertul Sistem, intr-un "refren" de alarma de razboi, care contribuia la atmosfera de panica creata de toata lumea care se calca in picioare. Au fost enorm de multi oameni, dar uiti de toate vazand un asemenea spectacol de artificii, imbinat perfect cu muzica din fundal. Desi sunt total lipsit de patriotism am fost, pentru cateva clipe, mandru ca sunt bucurestean, ca sunt roman.


Poza facuta la sto, din greseala,
cand am deschis camera


Blurry, de la camera

2 comments:

Anonymous said...

Poza facuta la sto e chiar foarte dragutza. Nu mi-au placut niciodata blogurile sau mai bine zis nu ma atragea nimic sa le citesc dar al tau parca are that something something, totul parca se citeste usor, te prinde, e interesant si la obiect.a si sa nu uit de ce imi place cel mai mult: titlul blogului pe fundal negru,pare ironic si daca este chiar asa i love it! Keep things coming! Pup!

Dragos F. said...

am fost si yo...pot sa zic ca a fost o organizare de cacat :)...marfa blogul...big up la tine acolo !