Saturday, December 8, 2007

Puzzle madness... & stuff



Ce poate fii mai placut de sarbatori decat a-ti rupe spatele si mainile la un puzzle de 3000 de piese :D In speranta de a-l termina pana de Anul Nou, l-am deschis azi, am intors frumos toate piesele si am facut cam 30% din margine :)) Desi eu si ai mei avem la activ un vreo 10 puzzle-uri ( fara exagerare :D ) este de fiecare data provocator dar in acelasi timp extrem de placut sa imbini piesa cu piesa :P Anyway, e clar k n-o sa avem timp sa-l terminam asa de repede. La celalalt de 3000 am stat 3 luni (era mai dificil, ce-i drept). Cat despre mine, nu prea stiu ce sa mai zic, "draga cititorule" - oricine ai fii, numai sa fii :) Deocamdata prefer sa nu fiu prea subiectiv in insemnari. De ce? Nush, mi-e teama sa nu plictisesc, sau k nu as starni vreun interes. Eu si temerile mele. Bleah. Oricum, nu prea am idei la ora asta. Cert este ca e din ce in ce mai greu sa-ti pastrezi identitatea, de orice natura ar fii ea. Parca e din ce in ce mai multa lume pe strazi, peste noapte, la fel ca toate masinile kre alcatuiesc mirificul blocaj omniprezent pe "arterele capitalei". Noroc k se apropie sarbatorile, si orasul se umple de beculetze, Mosi Craciuni & stuff. Te mai fac sa uitzi de... toate. Nu mai deviez de la post :D Noapte buna.

3 comments:

Anonymous said...

superb...o actiune in familie..asta nu face decat sa uneasca familia .."super tare frate!" bigup!

Dragos F. said...

yo am semnat mai sus=)

Clementina Georgescu said...

Ce pofta mi s-a facut de-un puzzle :P