Sunday, February 3, 2008

Alta coincidenta idioata



Am vazut filmul "23" imediat dupa ce aparuse. Era f tarziu knd am inceput sa-l vad, asa ca nu am inteles mare lucru. De-atunci tata m-a tot batut la cap k vrea sa-l vada si el, dar mereu uitam sa i-l iau. De curand am dat peste un torrent cu varianta dvd rip si m-am hotarat sa-l iau k sa i-l arat intr-un final tatalui si sa-l revad si eu, pt ca nu-mi mai aminteam mare lucru din el. Cand s-a nimerit sa-l vad? Pe 3 Februarie - exact data cu care incepe si filmul. 2 & 3. Stiu, nu e mare lucru , doar k sansa de a-l vedea tocmai azi era de 1/366 :)

3 comments:

aBsInTh said...

mey, coincidente exista peste tot. de exemplu astazi. eu scriam nr intrebarilor din chestionare shi ajunsesem la 666 a sunat telefonul. poate ma crezi poate nu, dar jur k asha s-a intamplat. m-am speriat enorm. am tremurat dupa aceea aproape 20 de min. nu imi puteam reveni... de ce exact 666?!?

Anonymous said...

nu e 1/366 ca nu numai anu asta ne uitam la film :). e mai mica putin.. sau mult mai mica.. depinde

Viruz said...

Well, m-am gandit sa ma raportez si eu la acest an bisect, domnule 365, k tot e anul in care am vazut filmul. Dar e o tara libera, esti binevenit sa iti dai cu parerea. Dak descoperi tu care era sansa, sa-mi zici :)