Tuesday, February 26, 2008

Food in anime



 Iata o galerie mai putin obisnuita, care dovedeste ca poti saliva nu numai la mancare, ci si la desene :) Intamplarea face ca in momentul asta sa fiu lesinat de foame, pentru ca mi-e greatza de ce e in frigider si ai mei inca nu au ajuns acasa cu bunatazile - dak or sa vina cu mana goala presimt k n-o sa iasa bine... :)) Enjoy & comment :P

Later edit: au venit ai mei, au luat si mancare buna (nu zic ce :D ) Urmeaza sa mananc peste vreo jumatate de ora :))) By the way - imi pare rau ca nu merg marite pozele, din cauza unui bug idiot. Le-a pierit din farmec :( But hey, there's a bright side - prima merge marita :)))

    
  
     
   
  
  
  
  
 
  
  
 
 
  

2 comments:

Saddeea said...

esti nebun! :)))))))))))
sau
...ce face foamea din om :)))))


pese: vrei com da dc nu rasp la ele? :-w [-(

Viruz said...

Sorry, lenea de a ma loga :D Vezi k ti-am raspuns si la "Ganduri de acum 10 zile". PS: love your blog and your hi5 page :">