Thursday, February 21, 2008

New Post


 
  Stau cateodata si ma intreb... e cineva care mai citeste blogul asta? :) I mean, n-am nici un chef sa fiu creativ si sa scriu ceva misto si captivant atunci cand nu primesc decat vreo doua-trei aprecieri la fiecare post. Simt ca nu se merita sa vorbesc despre chestiile noi pe care le descopar, despre cum mai vad lumea si ce revelatii am mai avut atunci cand am senzatia ca oricum nu ii pasa nimanui. E adevarat, cu greu descoperi un blog care sa aibe mai mult de 0 comentarii la fiecare post, so din punctul asta de vedere pot sa fiu maintru de mine - yeah right :)) - dar asta sincer, nu ma incalzeste cu absolut nimic. Probabil ca nici postul asta nu face altceva decat sa inrautateasca lucrurile, dar imi ofera ciudata satisfactie ca am mai adaugat un nou post :)
  Prin urmare - dragi cititori, va rog faceti un efort minim si puneti un comment (it's so easy!) cu impresia lasata de acest post, sau de tot blogul, sau de orice altceva vreti voi, si aratati-mi ca existati si ca va place ce scriu :) Sau, de ce nu, criticati-ma ! Atat aprecierile cat si criticile vor reprezenta un mare stimulent pt mine.
  I'm looking forward to reading all your comments. Peace.

4 comments:

Anonymous said...

Tu scrie acolo in continuare!
daca nu vezi comentarii nu inseamna ca nu citeste nimeni :)

aBsInTh said...

mey nu e vb k nu primeshti commenturi. adik yo pot sa iti las un comment la fiecare post al tau, dar mai mult... imi mai trebuie imaginatie shi pt blogu meu :P nu k am mai postat ceva de curand. oricum sa fi sigur k nu eshti invizibil. exista macar cateva persoane kre inca cred in tine shi pt kre inca contezi... :*

Saddeea said...

.....hmm this two guys are right! daca nu ai comenturi nu ins ca nu citeste lumea....desigur cine nu se bucura cand ii este apreciata "opera" sau cand vede ca cineva prezinta un gram de interes pentru...?! dar...poate uneori eclipsezi si lasi lumea fara cuvinte ;;) eh?!la asta te-ai gandit? :P anyway, mie imi plac bazaconiile pe care le-ai scris pe aici, si cand zic bazaconii e ceva de bine,dea?! :P
keep it real! :D

Anonymous said...

Imi las comentariul :)