Sunday, February 24, 2008

Ganduri de acum 10 zile


 
  24 Februarie... ah, love is in the air ! Sau poate ca nu :D Cine a zis k se iubeste lumea de Dragobete? E mai in aer dragostea pe 14, se pare - yeah, that's right, o mirosi atunci cand vezi toti baietzeii cu plasutze cu *naiba stie ce* cadouri in ele si cate un trandafir - asta daca se intampla sa fii prin fatza la TNB pe la 6 seara. Purely romantic... dar ceva nu parea in regula - aveam impresia k vad aceeasi scena in replay - el ii da cadoul si trandafirul, se imbratiseaza, se saruta... blestemat sa fi fost cel care ar fi incalcat acel ritual! Fara exagerare, am asistat la vreo zece faze de genul asta in timp ce ma invarteam un cu un amic prin zona, uitandu-ne dupa cei de la Group Hug, cu care oricum nu ne-am bagat in seama pana la urma :)) - si chiar nu am pierdut nimic, daca stai sa analizezi si constatzi ca un grup de vreo cinci baietzi pletosi imbracati in negru - evit rockeri (puteau sa fie si manelisti pletosi, nu?) - si doua fete alcatuiau celebrul grup de group huggeri - pacat ca nu au imbratisat pe nimeni in acea jumatate de ora in care ne-am perindat pe-acolo... dar macar s-au imbratisat intre ei, si asta face toti banii ! Sau nu. Cei mai tari au fost doi tipi care s-au pus pe scari in fata statiei de metrou, au pus la vedere un carton pe care scria "Prosteala de Ziua Indragostitilor" si au inceput sa cante - unul la un pian de jucarie, celalalt la un acordeon :))

  A fost un kkt. Nu era dragoste nicaieri, decat protocol - la cei care se intalneau - si caterinca - la grupul vesel de huggeri. Dezamagit ca nu am imbratzisat pe nimeni - ba mai mult, lipsit total de dorintza asta dupa acea parada provocatoare de greatza - am plecat cu amicu', am fost sa ne luam cate o shaorma, am savurat-o in Izvor si am plecat acasa. Si iubeam cu adevarat... iubeam orasul, iubeam shaorma, iubeam calculatorul ascultator si prietenos care ma astepta acasa cu muzica si seriale. Uram oamenii... pentru ce au ajuns, pentru cat de falsi sunt si pentru cat de efemere si schimbatoare sunt acele putine sentimentele pe care le au.
  
  Prefer sa nu ma mai indragostesc niciodata, decat sa iubesc o persoana falsa sau diferita de mine. Nu ma mai agit cu subiectul asta. Pare oricum o pierdere inutila de timp, atunci cand realizezi ce e de realizat. Peace.

6 comments:

aBsInTh said...

mey sa shtii k km ai dreptate cu ceea ce se intampla de faimoasa zi a indragostitilor. dar s-a gandit vreodata cineva ce e in inima unei persoane kre nu are cu cine sa sarbatoreasca aceasta zi? daca exista o zi a indragostitilor, bai mai mult chiar 2, atunci de ce nu exista shi o zi a parasitilor? a burlacilor/burlacelor?

Saddeea said...

ok...i agree...but...ultima parte n-am inteles-o #-o dc s nu te mai indragostesti? pt k s-a pierdut adevaratul sens al cuvantului "dragoste"? pentru k ceilalti stiu doar sa isi bata joc? e un fel de protest? Si…”persoana falsa sau diferita de mine…”…nu stii k opusele se atrag? Si de faptu’ k e falsa sau nu…asta iti poti da seama usor zic eu…....nici eu nu agreez valentine’s gay day…...nu avem nevoie de o zi ca sa ne iubim….dar nici o sarbatoare imprumutata si oameni disperati care habar n-au ce inseamna dragostea, n-au dc sa ne faca sa nu mai iubim deloc……..keep it real! ;)

Viruz said...

Opusurile se atrag, dar numai in teorie. Cand e vorba de oameni trebuie sa existe si puncte comune, puncte de legatura. Nu e un protest, e doar o stare de spirit... N-as putea spune k e un protest pt k as protesta de fapt pe pielea mea :)Keep it real :P

Anonymous said...

Mi se pare mie sau esti un om fara speranta? Daca da imi pare foarte rau pentru tine si imi doresc din tot sufletu sa te indragostesti asta pt ca mai exista (poate iti vine greu sa ma crezi) persoane adevarate si putin ca tine...

Anonymous said...

Mi se pare mie sau esti un om fara speranta? Daca da imi pare foarte rau pentru tine si imi doresc din tot sufletu sa te indragostesti asta pt ca mai exista (poate iti vine greu sa ma crezi) persoane adevarate si putin ca tine...

Viruz said...

Ti se pare. Oricum, merci :)